گروه تحقیق و پژوهش شهرستان ساوجبلاغ

مشخصات بلاگ

خدا راسپاس می گزارم که عمر را به خواندن و نوشتن و گفتن گذراندم و بهترین شغل که همانا معلمی است را دارم.این وبلاگ گروه تحقیق و پژوهش شهرستان ساوجبلاغ است .
در امرمعلمان پژوهنده، اقدام پژوهی فعالیت میکند .

بایگانی

  • مقدمه

عوامل بسیار زیادی در جریان آموزش و یادگیری تآثیر دارد که طی روش های تحقیق مرسوم دانشگاهی قادر به کنترل آنها نیستند .هدف از پژوهش در تعلیم و تربیت فقط کسب دانش محض نیست،بلکه دانشی است که در عمل بتوان از آن استفاده کرد و در بهسازی محیط آموزشی مفید باشد .

چنین هدفی را پژوهش های تربیتی دانشگاهی و مرسوم نتوانسته اند حاصل کنند .این پژوهش ها اطلاعات خوبی در اختیار گذاشته اند که می تواند الهام بخش معلمان باشد اما اکثر آنها قابل استفاده مستقیم توسط معلمان در کلاس های درس و محیط مدارس نبوده اند ،کلاس های درس دارای پویایی ویژه خود هستند و برای بهسازی امر آموزش و پرورش و اثر بخش کردن آن ،لازم است از روش های گوناگون پژوهش ،به ویژه پژوهش های مبتنی برعمل (اقدام پژوهی )بهره جست این روش ها را باید جست و تدوین کرد و در اختیار معلمان قرار داد . این مقاله با این رویکرد تهیه شده است .     


مهارت ها و آمادگی های لازم پیش از اقدام به پژوهش

  1. مها رت روابط انسانی
  2. مراعات اخلاق در گرد آوری اطلاعات
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۲
قمی - تحقیق و پژوهش شهرستان ساوجبلاغ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی